Reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz reklamacji znajdziesz w karcie informacyjnej naszego regulaminu sklepu pod adresem: https://prabe.pl/regulamin/

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PRABE
ul. Grunwaldzka 2 / B12
82-300 Elbląg

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas rozważymy możliwość, abyśmy sami odebrali reklamowany produkt od ciebie.